Brain Booster/ Smart Food

Avocado & Shrimp Crostini

Avocado & Shrimp Crostini

Motto: ”The day you plant the seed… is not the day you eat the fruit!”

Culmea Orgasmului Culinar!

Stiu ca te grabesti sa afli care ar fi aceasta culme a culmilor in materie culinara. Pana sa ajungem in acel stadiu, doar stii ca lucrurile bune se fac cu rabdare, iti retin doar pentru cateva secunde atentia. 

In primul rand, vreau sa te anunt ca nu sunt motive de alarmare privind modul de pregatire al crevetilor. Chiar daca poate parea la prima vedere complicat, te asigur ca nu este cazul. Sunt fix 5 pasi de urmat pana cand sa poti savura acest deliciu culinar. Iar cu crevetii treaba este simpla, mai ales daca ii gasesti gata prefierti, insa nu este un impediment nici daca ii procuri in starea lor naturala. Adaug si faptul ca, rezultatul va fi cel putin satisfacator, deci este imperios necesar sa te aprovizionezi cu cele necesare realizarii retetei, pentru ca urmeaza sa iti spun partea cea mai incitanta a povestii. Cateva dintre motivele pentru care te incurajez sa servesti crevetii la micul dejun, ar fi pentru ca: sunt foarte nutritivi, au un numar redus de calorii, desi ofera o cantitate insemnata de proteine s​i grasimi sanatoase, pe langa o varietate de vitamine si minerale. Contin antioxidanti, respectiv astaxantina, care poate ajuta la prevenirea inflamatiilor, impiedicand radicalii liberi sa deterioreze celulele. De asemenea, sunt o sursa bogata de omega-3 care sprijina sanatatea creierului. 

Partea senzationala a povestii, consta intr-un detaliu care negresit te va duce spre culmile placerilor culinare. Dupa ce ai caramelizat crevetii in tigaie, acestia vor lasa un sos de senzatie care face deliciul acestui preparat. Inainte sa se evapore acest sos pretios, pune feliile de toast in tigaie si lasa-le sa absoarba zeama, cate un minut pe fiecare parte. Gustul este absolut divin, si este foarte important sa nu ratezi acest pas. In plus, painea va fi usor prajita, ceea ce va adauga un plus de savoare pentru ca si painea in sine va capata un gust caramelizat. De aceea, un alt detaliu important este sa folosesti paine de toast. Restul pasilor sunt si mai simplii: se aseaza ingredintele unele peste altele, si in final crevetii, intru desavarsirea platingului. Condimentezi cu sare si piper, iar ca sa intregesti atat gustul cat si aspectul, poti sa presari putina boia peste creveti, cu un minut inainte de a-i scoate din tigaie. Un alt ingredient care va completa perfect tabloul, sau mai degraba farfuria ta matinala. Totodata, va intensifica si aspectul rosiatic al crevetilor, aspect care, in cazul unor sortimente s-ar putea sa nu se pastreze. Nu-i asa ca nu vrei sa ratezi asemenea intalnire culinara?

Avocado & Shrimp Crostini

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 1-2 portii
Prep Time: 3 minute Cooking Time: 5 minute

Productivity booster and immune system supercharger

Ingredients

  • Avocado 1 buc 100 grame
  • Paine toast de secara 2 felii 50 grame
  • Creveti prefierti 100 grame
  • Ulei de struguri 10 grame
  • Usturoi 2 catei 2 grame
  • Salata/ Valeriana/ Baby spanac 15 grame
  • Sare si piper 1 gram
  • Boia de ardei un praf (optional)

Instructions

1

Se incepe cu crevetii care preferabil sa fie prefierti. Se pun intr-o tigaie nonaderenta cu putin ulei de struguri si se prajesc pentru 4-5 minute.

2

Se adauga sare, piper si optional un praf de boia.

3

La final se adauga si usturoiul taiat felii si se lasa pentru un minut pana cand isi elibereaza aroma.

4

Pe feliile de toast se pune intai avocado zdrobit cu furculita.

5

Apoi se pune salata si deasupra se aseaza crevetii.

Nutrition

  • 476 Calories
  • 31,87g Carbohydrates
  • 28,08g Fat
  • 26,63g Protein

Notes

Brain Food Fact: Crevetii sunt una dintre cele mai bogate surse de iod, care este necesar functionarii corecte a tiroidei si pentru sanatatea creierului. Sunt de asemenea o sursa bogata de acizi grasi omega-3 si astaxantinei, un antioxidant cu beneficii pentru sanatatea creierului.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply