Brain Booster/ Breakfast for Fit

Terci cu ou, para si struguri negrii

Terci ou, para si struguri negrii

Motto: ”What you eat literally becomes you. You have a choice in what you’re made of.”

Terciul imbogatit cu proteine, da putere nutritionala unui simplu terci in care am inclus doar lapte. O idee buna pentru a creste cantitatea de proteine la masa de dimineata, este sa amesteci in compozitie un ou. Sunt putine ingrediente incluse si in aceasta varianta, cu toate acestea este un preparat bogat in nutrienti si deci, mentine si senzatia de satietate pe durata mai lunga. Iti redau o metoda de baza, iar toppingurile se pot varia in functie de preferinte si disponibilitatea ingredientelor. Proteinele potenteaza acest tip de a pregati terciul. Un motiv in plus sa te avanti in aceasta aventura. Ca timp de pregatire, adauga un singur minut in plus fata de terciul clasic. Am adaugat doar albus in compozitia mea, insa un ou intreg este mai mult decat binevenit. Pentru o portie mai mare, adauga 2 oua intregi si astfel iti asiguri micul dejun pentru 2 dimineti. Asa ca, da-i o sansa acestui terci super-bogat in nutrienti. Oul potenteaza pana la 50% cantitatea de proteine al terciului, fata de clasicul terci in care am inclus doar lapte sau iaurt. Despre gust, am de spus multe, insa te invit pe tine sa iti faci propria analiza organoleptica. Nu uita, ca si mirosul constituie un factor decisiv atunci cand faci alegerile alimentare. Este absolut divina aroma unui terci pregatit la prima ora a diminetii si pe care ai timp sa il savurezi in tihna pentru ca, ai nevoie de fix 7 minute de pregatire. Toppingul il poti pregati pe durata fierberii terciului. Deci, no time lo waste. Lasa imaginatia sa zburde si testeaza acelasi terci cu lapte de migdale sau de cocos. Iar combinatia ingredientelor care constituie decorul colorat, doar stii, sunt la latitudinea ta. Sunt sigura ca mereu ai la indemana 2-3 fructe si cateva seminte pentru a-ti completa scena acestui mic dejun atat de nutritiv. Cele 5 cereale pe care le gasesti gata impachetate la raionul bio de la Kaufland, adauga un plus de valoare nutritiva si, desigur mai multe fibre de care sa te bucuri pentru un mic dejun satios. Hai sa iti povestesc cateva ceva despre faina de spelta. Se spune ca, are un continut bogat de proteine fata de faina obisnuita, insa aportul caloric pe care il are este semnificativ mai mic decat cel al fainii albe, din grau. Graul spelta este alcatuit din 3 parti: tarata, germene si endosperm. Fiecare parte are o serie de nutrienti si valori nutritionale. Pentru ca acestea sa nu se piarda, se recomanda consumul fainii de spelta integrale, nu a celei foarte procesate. In afara de fulgi de spelta, printre cele 5 cereale din amestecul pe care l-am folosit, se numara: fulgi de ovaz, fulgi de secara si fulgi integrale de grau. Super fiber loaded!

Terci cu ou, para si struguri negrii

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Încarc...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 2 minute Cooking Time: 7 minute

Nourishing protein rich oatmeal for a healthy body and mind!

Ingredients

  • Albus ou 1 buc 30 grame
  • Amestec de fulgi din 5 cereale (integrale de grau, secara, ovaz, spelta) 65 grame
  • Curmale Hidratate 2 buc
  • Lapte de vaca 3.5% 255 ml
  • Para 1 buc 75 grame
  • Struguri negrii 25 grame
  • Pecan 15 grame
  • Scortisoara praf 2 grame

Instructions

1

Intr-o oala mica se toarna amestecul de cereale, la care se adauga laptele de migdale si se lasa la fiert la foc mic, pentru 7 minute.

2

Se amesteca din cand in cand si se adauga curmalele hidratate.

3

Intre timp se bate albusul de ou (sau un ou intreg), si se adauga in compozitie, cu un minut inainte ca totul sa fie inchegat.

4

Se mai lasa un minut pe foc, amestecand pentru ca si albusul sa se incorporeze omogen in terci.

5

Se ia de pe foc si se adauga toppingul: para feliata, struguri negrii taiati in doua, nuci pecan.

6

Se presara cu scortisoara.

Nutrition

  • 451,25 Calories
  • 63.39g Carbohydrates
  • 15.62g Fat
  • 13.48g Protein

Notes

Brain Food Fact: O Para medie contine 15% din necesarul zilnic de cupru - un mineral esential pentru un sistem nervos central sanatos. In creier, ionii de cupru afecteaza componente responsabile pentru realizarea jonctiunilor neuronale care permit nervilor sa comunice mai puternic sau mai slab. Aceasta poate influenta capacitatea noastra de invatare si memorare.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply