Brain Booster/ Breakfast for Fit

Superfood frozen bowl smoothie

Motto: ”Love and food it’s all about spice!”

Pregateste-ti congelatorul pentru vara! Daca ai fructe congelate, precum mango, banane si fructe de padure, poti realiza urmatorul preparat in maxim 3 minute! Daca inca nu ti-ai facut aceste provizii, nu e timpul pierdut, azi te invat cum sa iti prepari un smoothie din fructe inghetate. Aceeasi compozitie o poti folosi pentru a prepara si cea mai delicioasa inghetata de casa facuta chiar de tine! In afara de fructe mai ai nevoie de un iaurt cremos (de 10% grasime), zeama de lamaie si daca chiar vrei, un strop de miere, si gata inghetata! Recongelezi si in cateva ore te delectezi cu cel mai sanatos si mai fin smoothie inghetat.

Insa acum hai sa ne concentram la bolul nostru de fructe inghetate pentru ca aici ai ceva mai multa treaba, doar 5 minute in plus, nu mai mult si pe care urmeaza sa il transformam intr-un smoothie ideal pentru micul dejun. Toppingul poate sa varieze in functie de disponibilitatea fructelor si semintelor in momentul prepararii, dar si a preferintelor tale. Criteriile importante de luat in considerare pentru ca preparatul sa aiba textura cremoasa, sunt congelarea fructelor precum: banana si mango. Ar merge chiar si nectarina. Acestea au texturi moi, atat in starea proaspata cat si dupa ce au fost date prin blender in stare congelata, iar in combinarea cu zmeura sau alt fruct de padure, rezulta o inghetata super healthy. Poti indulci cu o lingurita de miere, insa este o alegere, nu neaparat necesara pentru ca atat fructele mixate sunt dulci, insa si toppingul presarat poate fi compus din fructe dulci. Recomand sa incerci aceeasi varianta, inlocuind zmeura cu mure pentru ca vei obtine o culoare extrem de atragatoare si apetisanta. In rest, efortul este minim, iar rezultatul este extra. Ai sa vezi, mai ramane sa te convingi si tu! Pentru un plus de energie si valoare nutritiva poti adauga in acest mix, baby spanac proaspat. E mai mult decat binevenit pentru a crea micul dejun in formula completa! Semintele bogate in omega-3, precum canepa, nuci, seminte de in, seminte de susan, migdale, fulgi de cocos, pot adauga acestui mic dejun foarte bogat in antioxidanti, o doza suplimentara de uleiuri sanatoase de care ai nevoie pentru creierul tau productiv. Iar preparatul va fi cu adevarat complet, in momentul in care vei presara deasupra, amestecul de cereale compus din: fulgi de ovaz, fulgi de orz, fulgi de secara, fulgi de cocos, merisoare, migdale (intregi sau fulgi), seminte de chia, seminte de floarea soarelui si strict optional o lingurita de miere sau poti chiar sa presari cu zeama de la curmalele hidratate. Pui amestecul intr-o tigaie si lasi pentru 5 minute la foc mic sa se prajeasca pana incep sa emane o aroma ispititoare, iar dupa racire se poate transfera intr-un borcan. Amestecul de cerealae se poate pastra in loc racoros pentru mai multe saptamani, fiind util si la indemana pentru diminetile in care ai nevoie de ceva rapid, sanatos si nutritiv in alcatuirea miculu tau dejun.

Superfood frozen bowl smoothie

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 5 minute

Magnifical revigoration!

Ingredients

  • Mango inghetata 100 grame
  • Banana inghetata 125 grame
  • Zmeura 25 grame
  • Chia 2 lingurite
  • Nuci 3-4 buc
  • Iaurt grecesc 10% grasime 100 grame
  • Cirese 4-5 cirese
  • Granola 3-4 lingurite

Instructions

1

1. Inainte sa incepi prepararea smoothie-ului, ai nevoie sa pregatesti dinainte mango si banana inghetata, respectiv tai cateva cubulete de mango si 2-3 bucati de banane taiate felii si pastrezi la congelator peste noapte, cantitate pe o care o poti folosi si cu alta ocazie.

2

2. Folosesti 100 grame mango inghetat si 100-125 grame banana inghetata si le dai prin blender.

3

3. Adaugi zmeura proaspata, iaurt si continui sa mixezi. Poti sari peste iaurt.

4

4. Adaugi miere daca vrei si dupa ce ai terminat de maruntit totul cu blenderul, torni compozitia intr-un bol.

5

5. Presari deasupra seminte de chia, pui cateva nuci, granola (amestec de cereale diverse coapte in tigaie) si cateva cirese. Asta e tot!

Nutrition

  • 483 Calories

Notes

BRAIN FOOD FACT! Mango contine fibre, vitamina C, A, B6, fier, cupru, calciu, sprijina functia neurologica, contribuie la formarea colagenului, sustine sistemul imunitar si ajuta la vindecarea ranilor.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply