Brain Booster/ Breakfast for Fit

Cereale cu nectarine si banane

cereale cu nectarine si pudra de roscove

Motto: “Eat glitter (healthy) for Breakfast and Shine (feel energized) all day!”

Eficientizarea timpului dimineata, incepe cu un mic dejun nutritiv, bazat pe cateva ingrediente care sa asigure productivitatea creierului si in realizarea caruia, de cele mai multe ori, nu implic procesul termic. In crearea acestui bol, predomina cereale si o pseudocereala, pe care te incurajez sa o incluzi printre ingredientele generatoare de energie, pentru ca are multiple beneficii pentru care merita sa ii acorzi macar o sansa. Are un pret mai ridicat decat al fulgilor de ovaz, insa nu o consumi zilnic si, in plus, are motive serioase pentru care isi ”impune” acest pret. Printre beneficiile ei, se numara: este un superaliment bogat in proteine, continand aminoacizi esentiali de care organismul are nevoie. Este bogata in fibre contribuind la scaderea nivelului de colesterol si glucoza. Are un continut ridicat de fier ce mentine cresterea globulelor rosii care transporta oxigen catre creier, sprijinind sanatatea creierului. Mai contine si riboflavina (Vitamina B2) care mentine sanatatea celulelor creierului si a muschilor. Un super-aliment extrem de benefic sanatatii creierului, scazand riscul bolii Alzheimer si a altor tulburari neurologice.

Aspectul nutritiv fiind clarificat, un alt element care imi defineste retetele este: creativitatea. Desi mereu iau in calcul cateva ingrediente de baza de la care pornesc, de fiecare data adaug o nota inedita, diferita, pentru ca diversificarea este un criteriu primordial. Pentru ca si cromatica este un element important la care sunt atenta atunci cand compun un preparat, ce as mai fi adaugat in plus, insa nu am avut la indemana la momentul creatiei, este un alt fruct. Un fruct de o culoare diferita care sa potenteze cromatic celelalte fructe, si anume: afine sau zmeura. Asa ca te indemn sa adaugi acest ingredient in plus in preparatul tau. Poti sa iti aromatizezi creatia cu scortisoara in loc de pudra de roscove.

Cereale cu nectarine si banane

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 10 minute

Start your mornings with an awesome healthy breakfast!

Ingredients

  • Fulgi de ovaz 40 grame
  • Quinoa expandat 10 grame
  • Fulgi de secara 30 grame
  • Fulgi (mari) de cocos 5 grame
  • Seminte de floarea soarelui 5 grame
  • Pudra de roscove 2 grame
  • Nectarina 40 grame
  • Banane 30 grame
  • Seminte de chia 2 grame
  • Iaurt grecesc 10% 75 grame

Instructions

1

1. Intr-un bol se aseaza cerealele: fulgi de ovaz, quinoa (expandat sau fiert daca este crud, fulgi de secara si fulgi de cocos.

2

2. Apoi se adauga: 2-3 linguri de iaurt grecesc si nectarina si banana feliata.

3

3. Se presara cu seminte de floarea soarelui, seminte de chia si pudra de roscove sau cacao raw.

Nutrition

  • 438 Calories

Notes

Brain Food Fact: Nectarine contin antioxidanti, in special polifenol, denumit acid galic avand beneficii pentru sanatatea creierului.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply