Breakfast for Fit

Orez expandat cu unt de arahide si omleta

Orez expandat cu unt de arahide, capsuni si omleta

Motto: “Eat for the body you want, not for the body you have!”

Daca ai o slabiciune pentru combinatiile dulci-sarate, am creat una perfecta pentru gustul tau: omleta, avocado si orezul expandat pe care am pus, intr-o cantitate rezonabila, unt de arahide si un fruct acrisor! Unii sunt de parere ca este printre cele mai tari tendinte culinare, combinarea ingredientelor dulci cu sarat, ori savuros (bogat in grasimi, cu mentiunea sa fie grasimi sanatoase). Cu siguranta, cel putin o singura data in viata ta, ai gustat o combinatie dulce-sarat, de exemplu cascaval cu struguri? Sau camembert copt cu dulceata de afine? O salata verde sau baby spinach cu capsune? Sau friganele cu dulceata de capsuni?

Daca totusi, nu esti adeptul combinatiilor mai… curajoase si nu iti place sa te aventurezi culinar, ci preferi sa pastrezi obiceiurile tale clasice, te invit sa te delectezi cu acest mic dejun, pentru ca ai toate sansele sa il indragesti. Sa ai in vedere un aspect semnalat de catre marii bucatari: gusturile se potenteaza intre ele. Imi imaginez ca vei gandi ca este o combinatie de arome usor indraznete, insa sunt echilibrate… Tu ce combinatie inedita ai facut cu omleta, sau ochiuri?

Cel mai important de retinut este ca, in aceasta formula ai incluse cele trei categorii de nutrienti esentiali de care ai nevoie: proteine (oua), grasimi sanatoase (avocado, unt de arahide) si carbohidrati (orez expandat, capsuni). Si pentru ca nu exista aliment care sa cuprinda toate cele 3 grupe in proportii echilibrate, avem nevoie sa consumam mese cat mai variate pentru a cuprinde necesarul zilnic de macronutrienti. Pentru a te incadra intr-un numar mai restrans de calorii, alege sa prepari omleta doar dintr-un singur ou.

Pe ultima suta de metrii, profita de capsuni pentru a-ti energiza diminetile, iar daca nu mai dai de ele, inspira-te cu alte fructe de sezon: cirese, caise, nectarine. To joyfull, productive mornings!

Orez expandat cu unt de arahide si omleta

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 5 minute

Performing working day booster!

Ingredients

  • Oua 2 buc
  • Ulei de struguri (sau unt) 1 lingura
  • Avocado 1/2 buc
  • Orez expandat 1 felie 10 grame
  • Unt de arahide 10 grame
  • Capsune 1-2 buc 30 grame

Instructions

1

1. Incepe cu omleta: Ouale se sparg intr-un bol si se bat spuma.

2

2. Tigaia non-aderenta se unge cu putin unt si se intinde pe suprafata tigaii.

3

3. Se toarna ouale in tigaie si cu ajutorul unei linguri de lemn sau o spatula, se aduce compozitia dinspre marginea tigaii inspre mijloc, permitand astfel compozitiei crude sa se scurga pe suprafata tigaii. Optional poti adauga si adauga si lapte.

4

4. Se continua amestecarea pana la 3-4 minute, pana s-a inchegat omleta.

5

5. Omleta gatita se aseaza intr-o farfurie si se asezoneaza dupa gust cu sare si piper.

6

6. Se serveste cu orez expandat uns cu unt de arahide si 1-2 capsuni taiate felii.

Nutrition

  • 709 Calories

Notes

Brain Food Fact: Avocado contine grasimi monosaturate care ajuta la scaderea tensiunii arteriale si la cresterea fluxului sanguin, factori ce contribuie la reducerea riscului declinului cognitiv.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply