Brain Booster

Granola cu capsune si iaurt grecesc

Motto: “Start the day right with a healthy breakfast, a positive attitude and just enough time to plan your day!”

Un mic dejun delicios, la fel de potrivit si pentru o gustare, cu eforturi minime de pregatire si posibilitati de reinventare extrem de variate. Usor transformabil si in desert, daca alegi in loc de iaurt, o inghetata asemenatoare cu cea pe care ti-am descris-o aici: https://www.feedyourbrain.ro/2020/06/02/inghetata-din-2-ingrediente/. Mai adaug doar ca, folosind 2-3 ingrediente in plus si un cuptor incins, poti crea o prajitura super healthystyle pentru care ai nevoie de inca 10 minute in plus, dar despre asta, intr-o alta reteta viitoare. 

Revenind la reteta de fata, daca iti plac texturile crispy, acest tip de mic dejun va deveni preferatul tau, pe loc! Toate ingredientele sunt foarte rapid asamblabile si abunda in nutrienti de valoare. Desi de aceasta data capsunele este fructul vedeta, aceeasi tehnica se poate folosi si in combinatie cu alte fructe, in functie de sezon, precum: piersici, caise, nectarine, mere sau prune. O combinatie intre capsuni si afine ar fi demna de luat in calcul, de dragul variatiunii pe aceeasi tema. Pentru a beneficia de granola pe durata mai multor zile, poti pregati o cantitate mai mare pe care sa o pastrezi intr-un borcan. O modalitate practica prin care sa folosesti un amestec de cereale replicat in diferite combinatii cu fructe. In loc de iaurt poti opta pentru o branza dulce precum mascarpone sau o ricotta in care sa adaugi o lingurita de miere. 

Un alt avantaj pe care il ai in cazul acestui preparat, este ca amestecul de cereale, se poate pregati inainte cu o zi, iar dimineata ai nevoie de maxim 3 minute pentru a asambla restul ingredientelor. Iti ramane timp berechet pentru a-l savura. Simplu, sanatos si perfect! 

Granola cu capsune si iaurt grecesc

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 5 minute

Food for love!

Ingredients

  • Fulgi de secara 40 grame
  • Fulgi de migdale 12 grame
  • Fulgi de cocos 8 grame
  • Seminte de chia 5 grame
  • Unt 82% sau 65% grasime 10 grame
  • Miere 1 lingurita
  • Pudra roscove 3 grame
  • Iaurt grecesc 4% grasime 50 grame
  • Capsuni 3 buc

Instructions

1

1. Se pun intr-o tigaie non-aderenta: fulgi de secara, fulgi de cocos, fulgi de cocos, seminte de chia.

2

2. Se adauga 8 grame unt de 82% grasime si o lingurita de miere.

3

3. Se lasa la foc incet pentru 5 minute.

4

4. Inainte de a lua de pe foc, se adauga pudra de roscove, se amesteca si se mai lasa un minut.

5

5. Se pune compozitia intr-un bol si se adauga iaurt grecesc 50-75 grame, pana la 100 grame, in functie de necesitatile si 2-3 bucati capsune taiate felii.

Nutrition

  • 400 Calories

Notes

Brain Food Fact: Capsunele au un continut bogat de flavonoide care pot contribui la incetinirea declinului cognitiv. Antioxidantii au efect asupra tuturor vaselor de sange, iar un flux sanguin sanatos este esential pentru sanatatea creierului.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply