Brain Booster

Whole Plate Breakfast

Motto: ”The belly rules the mind!”

Culoare, varietate, sanatate, o farfurie cu de toate! Si cand spun ”cu de toate”, ma refer la ingrediente sanatoase, nu la aceea farfurie cu multe chestii prajite insa lipsita de nutrienti…

In afara de ou (pe care ar fi ideal sa il gatesti ochi), chiar n-ai nevoie de prea multa gateala. Practic am asamblat diferite ingrediente, alese atat pentru simetrie si culoare, dar si ca sa usureze pregatirea lor din ingrediente pe care le ai in mare parte oricand in casa, ca sa vezi cat de simplu iti poti energiza diminetile cu minim efort din cateva legume, seminte si ou.

Poti sa decorezi si sa diversifici farfuria cum iti place tie. Sau poti chiar sa scazi din numarul ingredientelor. Decizia iti apartine pentru cat de complexa vrei sa o faci! Orienteaza-te totusi sa predomine legumele, acesta este farmecul acestui tip de preparat. Cu cat mai multe legume, cu atat mai colorata farfuria. Sigur ca, cel mai indicat ar fi sa nu uitam nici de proteine, asa incat oul este extra-binevenit. Propunerea mea pentru o farfurie colorata, include urmatoarele:

Whole Plate Breakfast

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 10 minute

Your colorful breakfast plate that smooths your vision!

Ingredients

  • Morcovi 15-20 grame
  • Ridichi 50 grame
  • Naut 50 grame
  • Avocado 85 grame (1/2buc)
  • Rosii cherry 50 grame
  • Spanac 10 grame
  • Susan negru 0,5 grame
  • Seminte de canepa 1 gram
  • Ou (ochiuri) 1 buc

Instructions

1

1. Se curata morcovul de coaja si se taie in fasii. Eu am folosit un instrument special pentru a obtine aceasta forma circulara, insa important este sa o consumi, nu cum o tai.

2

2. Se spala si se curata ridichile (2-3 buc) si se taie felii.

3

3. Nautul se scurge de apa, se spala sub jet de apa rece si se indeparteaza pielita.

4

4. Se taie un avocado in doua si se feliaza o jumatate.

5

5. Rosiile cherry se spala si se taie felii.

6

6. Spanacul proaspat se spala si se sterge cu un servet de bucatarie.

7

7. Toate legumele se aseaza intr-o farfurie mare.

8

8. Pentru ou: Pregatesti o tigaie antiaderenta unsa cu putin unt sau ulei, spargi oul, dai focul la minim si lasi la prajit pentru 8-10 minute.

9

9. Se presara cu sare, piper, susan negru sau alb si seminte de canepa (sau de floarea soarelui).

Nutrition

  • 432 Calories

Notes

Brain Food Fact: Semintele de Canepa sunt bogate in proteine, fibre si acizi grasi sanatosi (omega 3 si omega-6) cu efecte antioxidante, neuroprotectoare si antiinflamatoare.


You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply