Smart Food

Salata cu ou si avocado

Motto: “Say ”Good morning” to your body, eat breakfast.”

Avantajul acestui preparat consta atat in faptul ca este usor si rapid de facut, are un continut generos de proteine, cat si ca se poate pastra (preferabil intr-o caserola de sticla) si servi pe parcursul a 2-3 zile. Ai nevoie de maxim 10 minute pentru a fierbe oul si a pregati restul ingredientelor pentru salata. Este o ocazie perfecta sa iti pui in valoare talentul culinar, prin adaugarea si altor ingrediente in functie de preferintele tale. Imbini minim 2 ingrediente benefice pentru creier si productivitate si profiti de avantajul de a le avea intr-un singur preparat. Dai un caracter diferit, creativ unor ingrediente care separat ar parea poate mai putin, sa-i zicem… interesante. Inlocuiesti maioneza clasica cu iaurt grecesc si eviti doza de grasimi nesanatoase. Te bucuri de o cromatica diversa, si un preparat pe care il poti servi intr-un timp foarte scurt. 

Ai o dovada clara ca si un mic dejun sanatos si consistent, poate fi rapid si usor de facut.

Salata cu ou si avocado

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5.00 out of 5)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 10 minute

Clean eating habit creator!

Ingredients

  • Ou fiert 1 buc
  • Avocado 1 buc
  • Ceapa rosie 1/2 buc
  • Patrunjel proaspat 5 grame
  • Iaurt grecesc 10% 100 grame
  • Crackers (paine crocanta/flat bread) 4 felii 50 grame
  • Sare si piper dupa gust 2 grame

Instructions

1

1. Se fierbe oul timp de minim 10 minute, dupa care se taie cubulete.

2

2. Se sectioneaza avocado si se taie marunt pulpa.

3

3. Ceapa rosie si patrunjelul verde se maruntesc.

4

4. Amesteca toate aceste ingrediente intr-un bol, la care adauga iaurt grecesc.

5

5. Se adauga sare si piper dupa gust.

6

6. Se serveste salata obtinuta cu crackers sau orez expandat.

Nutrition

  • 811 Calories

Notes

Brain Food Fact: Avocado contine grasimi monosaturate care ajuta la scaderea tensiunii arteriale si la cresterea fluxului sanguin, factori ce contribuie la reducerea riscului declinului cognitiv.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply