Brain Booster/ Smart Food

Scrambled eggs

Motto: Skipping breakfast is like trying to run a car without gas – you will not get very far.”

Practice! Practice! Practice! Omleta perfecta nu va fi desavarsita de la prima incercare, insa merita perseverenta si rezultatul final. Toata lumea stie sa faca o omleta, cu toate acestea, adevarata omleta, pufoasa, usor umeda necesita putin exercitiu. Imediat ce deprinzi tehnica, tot procesul devine mult mai rapid si mai usor de executat.

Un aspect important in crearea omletei perfecte este calitatea si prospetimea oualelor. La fel de important este si modul de preparare si exercitiul care vine odata cu practica. Untul este un ingredient esential care contribuie la desavarsirea omletei si obtinerea unei texturi pufoase. Asadar, rolul ei este important.

Scrambled eggs

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 2 portii
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 10 minute

Focused objectives!

Ingredients

  • Oua 4 buc
  • Lapte 3.5% 25 ml
  • Cascaval razuit (optional) 30 grame
  • Sare un praf
  • Unt ptr gatit 25 grame

Instructions

1

1. Ouale se sparg intr-un bol si se bate bine cu lapte, putina sare si piper, timp de minim un minut.

2

2. Tigaia non-aderenta se unge cu unt si se intinde pe toata suprafata tigaii pana se topeste.

3

3. Se toarna ouale in tigaie si cu ajutorul unei lingure de lemn sau o spatula de silicon, se ia de pe marginea tigaii inspre mijloc, lasand astfel compozitia cruda sa se scurga pe suprafata tigaii.

4

4. Daca se adauga cascaval (a fost in prealabil razuit), acum este momentul sa fie incorporat in omleta.

5

5. Se continua retragerea compozitiei de pe margine spre centrul tigaii, in mod repetat.

6

6. Dupa ce toate compozitia s-a copt uniform, se opreste focul si se retrage tigaia de pe foc.

7

7. Omleta gatita perfect este usor umeda, dar nu curge, fara margini crocante sau maro.

8

8. Se serveste cu paine sau orez expandat.

Nutrition

  • 418 Calories

Notes

Brain Food Fact: Ouale sunt o sursa buna de nutrienti benefici sanatatii creierului, precum vitaminele B6 si B12, acid folic si colina.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply