Brain Booster/ Smart Food

Terci cu kaki, banane si rodie

Motto: ”All happiness depends on a leisurely breakfast.”

Dintre toate variantele rapide sau mai putin rapide pe care le-am facut vreodata, exceptand banana unsa cu unt de arahide, terciul de ovaz este in topul preferintelor mele. Cu toate ca imi place sa imi diversific felurile de mancare, atunci cand revin asupra terciului, nu ma plictisesc pentru imi ofera ocazia sa… get creative, si sa schimb fructele cu care combin fulgii de ovaz, sau sa adaug diferite seminte sau nuci. 

Daca nu mai gasesti kaki, poti inlocui cu alte fructe exotice de sezon sau sa iti creezi propriul terci cu ingredientele care iti plac, insa tine cont sa alegi acele alimente care sa iti hranesca creierul. Poti adauga diverse arome, precum: scortisoara, cacao, vanilie sau fulgi de cocos. Poti chiar sa inlocuieste laptele clasic cu unul vegetal sau cu iaurt grecesc. The cremier, the tastier! Posibilitatile sunt nelimitate! 

Daca vrei neaparat un indulcitor, alege sirop de artar, de curmale sau miere.

Terci cu kaki, banane si rodie

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Loading...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 5 minute

Moist, healthy, easy to make oatmeal topped with kaki, banana, pomegranate

Ingredients

  • Fulgi de ovaz 50 grame
  • Lapte 3,5% sau apa 250 ml
  • Kaki 1/2 buc
  • Rodie 25 grame
  • Banane 1/2 buc

Instructions

1

1. Fulgii de ovaz impreuna cu laptele sau apa se fierb la foc mic, timp de 5-6 minute.

2

2. Se amesteca din cand in cand sa nu se prinda compozitia de oala.

3

3. Se ia de pe foc si se decoreaza cu felii de banane, felii de kaki si rodie.

Nutrition

  • 458 Calories

Notes

Brain Food Fact: Prin consumul de rodie s-a demonstrat ca se atenueaza procelese neuro- degenerative ale creierului datorita antioxidantilor polifenolici.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply