Brain Booster/ Snacks

Banana & granola stick

Motto: Skip the diet, just eat healthy!”

In plus fata de simplitatea procesului de creare al preparatului, partea ce mai distractiva este ca se poate pregati foarte usor impreuna cu copiii. O idee ar fi de pregatit seara pentru a fi gata de consum pentru a doua zi de dimineata sau la gustare. Este, de asemenea, practic de transportat si se poate pastra 2-3 zile la frigider. Usor si rapid de pregatit, hranitor, dulce, energizant si de departe o combinatie ideala pentru creier. Ingredientele implicate sunt putine la numar, iar rezultatul final se poate consuma cu iaurt grecesc. Nu ai nevoie de cuptor, granola se poate pregati in 10 minute intr-o tigaie, iar combinatie de cereale poate fi diversa: fulgi de ovaz, de orz, de secara, alac, quinoa, hrisca. Se poate adauga fulgi de cocos si fulgi de migdale.

Este ideal consumabila si dupa sesiunile de exercitii fizice. In loc de paie poti folosi betisoare de inghetata sau chiar si betigase de frigarui, depinde de inventivitatea si disponibilitatea fiecaruia.

Nu e asa ca deja te simti mai energizat(a) doar cu gandul ca o vei savura… de maine sau chiar in urmatoarele 15 minute?

Banana & granola stick

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Încarc...
By Daciana Serves: 1 portie
Prep Time: 7 minute Cooking Time: 10 minute

Energized working day!

Ingredients

  • Banana 1-2 buc
  • Multi cereale (fulgi de ovaz, de orz, de secara) 50 grame
  • Unt de arahide 25 gr
  • Miere (optional) 1-2 lingurite
  • Paie 2 buc
  • Tava cu hartie de copt

Instructions

1

1. Taie una-doua banane in doua (preferabil cat mai mare).

2

2. Pregateste o tava in care sa pui hartie de copt.

3

3. Pentru granola poti folosi urmatoarele cereale (fulgi de ovaz, fulgi de orz, fulgi de secara, fulgi de cocos, seminte, nuci, stafide) pe care sa le pui intr-o tigaie pentru 10-15 minute pana se rumesc, adaugi un indulcitor (sirop de agave, sirop de curmale, miere) si 1-2 lingurite ulei de cocos. Acest proces este necesar sa il faci dinainte insa intr-o cantitate mai mare pe care o poti depozita intr-o caserola pastrata in camara pentru mai mult timp.

4

4. Dupa ce strapungi banana cu paiul (betigasul), acoperi bine toata suprafata cu unt de arahide.

5

5. Apoi presari bananele cu granola cat sa se acopere integral.

6

6. Presari putina miere deasupra, daca vrei, dupa care pastrezi la frigider pentru o ora-doua.

Nutrition

  • 724 Calories

Notes

BRAIN FOOD FACT: Orzul are un continut foarte bogat de fibre si antioxidanti, necesari pentru sanatatea inimii si a sistemului nervos. Ofera o gama de vitamine si minerale importante: fibre, seleniu, vitamine B, cupru, crom, fosfor, magneziu, niacina si multe altele. O singura cana de orz gatita are mai putine calorii, dar mai multe fibre decat o portie egala de quinoa, orez brun, amarant, mei sau orez salbatic.


You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply