Brain Booster/ Smart Food

Eggs & Avocado toast

Motto: ”Food is fuel not therapy!”

Desi imi place sa cred ca ceea ce fac eu este arta culinara, afla ca nu e chiar o mare arta sa faci oua posate. Iar ceea ce obtii, merita tot efortul si iti garantez ca nu ai nevoie de mai mult de 10 minute ca sa ajungi la acest rezultat fabulos si super gustos.

Ca sa vin in sprijinul acestei idei, iti las un videoclip demonstrativ de 5 minute, in care ai toate indicatiile de care ai nevoie: https://youtu.be/1rMrFZ3N4pQ.

Ai cel putin doua surs hranitoare pentru creier de care sa profiti daca te incumeti sa incerci ouale posate. Oul – contine cea mai bogata sursa de colina care influenteaza pozitiv dezvoltarea creierului si a memoriei, si avocado – contine cantitati mari de acizi grasi monosaturati care ajuta la protejarea celulelor nervoase din creier, cunoscute sub numele de astrocite, ce sprijina celulele nervoase care transporta informatii in creier.

Daca ai chef sa experimentezi un mic dejun nutritiv, rapid si chiar si simplu de executat, noteaza-ti ingredientele:

Eggs & Avocado toast

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Încarc...
By Daciana Serves: 2 portii
Prep Time: 5 minute Cooking Time: 5 minute

Productivity Booster!

Ingredients

  • Oua 2 buc
  • Avocado 1 buc
  • Otet de mere 2 linguri
  • Paine crocanta de secara 2 felii
  • Seminte de susan negru 5 grame
  • Sare un praf
  • Piper un praf

Instructions

1

Pune apa la fiert intr-o oala (suficient de incapatoare incat sa poti pune 2 oua in ea) si adauga 2 linguri de otet.

2

Sparge cate un nou si pune fiecare intr-un mic bol separat, pana apa incepe sa fiarba.

3

Cand apa da in clocot, inchide focul si adauga cele doua oua.

4

Lasa la fiert pentru 4 minute, cu capac.

5

Pregateste painea intre timp.

6

Sectioneaza avocado si scoate miezul cu o lingura, dupa care feliaza-l.

7

Aseaza feliile de avocado pe paine.

8

Scoate ouale din apa cu ajutorul unei linguri (cu gauri) care sa permita scurgerea surplusului de apa.

9

Pune pe fiecare felie de paine cate un ou si asezoneaza cu sare si piper.

10

Adauga la final seminte de susan si optional baby spanac.

Nutrition

  • 429 Calories

Notes

Brain Food Fact: Semintele de susan sunt bogate in tirozina, care este necesara pentru a produce dopamina - un neurotransmitator care mentine creierul alert si memoria ascutita.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply