Brain Booster/ Smart Food

Fulgi de ovaz la cuptor cu pere

Motto: “All you need is love and good food.”

Propriu-zis o putem numi o prajitura din fulgi de ovaz. Practic iti asigura micul dejun pentru mai multe dimineti. E un mod rapid de a pune laolalta cateva ingrediente sanatoase pe care sa le servesti cand diminetile aglomerate nu iti permit ragazul sa petreci prea mult timp in bucatarie. Iti ia maxim 15 minute prepararea, si poti alterna fructele in functie de preferinte, ba chiar este o metoda ideala (de food waste combat) pentru a folosi fructele coapte. Eu am incercat cu prune, piersici, nectarine si zmeura.

Poti imparti prajitura pe mai multe portii, in caserole, pe care sa le ai gata pregatite pentru urmatoarele dimineti. Se poate reincalzi si servi cu lapte sau iaurt, ori fructe proaspete sau fulgi de migdale.
Ce ai nevoie?

Fulgi de ovaz la cuptor cu pere

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
Încarc...
By Daciana Serves: 6
Prep Time: 15 minute Cooking Time: 45 minute

Glorious inspiration for goals!

Ingredients

  • Fulgi de ovaz maruntit 150g
  • Lapte 3,5% 300ml
  • Pere 2 buc
  • 1/4 lingurite Scortisoara
  • Curmale hidratate 35g
  • Unt sau ulei de cocos 40g

Instructions

1

1. Pregateste intai fructele. Spala perele, decojeste una si tai-o cubulete. Pastreaza-o pe cealalta pentru decorul final.

2

2. Incalzeste cuptorul la 190 grade.

3

3. Intr-un bol cantareste fulgii de ovaz, toarna laptele (de vaca sau vegetal), pune un praf de scortisoara sau vanilie si adauga perele taiate cubulete.

4

4. Adauga untul sau uleiul de cocos topit si amesteca toate ingredientele.

5

5. Toarna compozitia intr-o tava in care ai pus hartie de copt.

6

6. Taie a doua para in felii subtiri si aseaza-le uniform pe randuri.

7

7. Introdu tava in cuptor pentru 45 de minute.

8

8. Lasa la racit cateva minute, portioneaza si serveste cu lapte, iaurt, fructe proaspete sau fulgi de migdale.

Nutrition

  • 1307 Calories

Notes

Brain Food Fact: O para medie contine 15% din necesarul zilnic de cupru - un mineral esential pentru un sistem nervos central sanatos. In creier, ionii de cupru afecteaza componente responsabile pentru realizarea jonctiunilor neuronale care permit nervilor sa comunice mai puternic sau mai slab. Aceasta poate influenta capacitatea noastra de invatare si memorare.

You Might Also Like

No Comments

Leave a Reply